Se enkelt indlæg
Gammel 01-04-2011, 22:55   #170
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg har fået dødsstødet - godt, grundigt og effektivt

[B]- sygedagpenge stopper. Kan ikke yderligere forlænges fordi:
1) §27 stk 4 allerede har været anvendt og ikke kan anvendes igen
2) §27 stk 2: da det er nødvendigt at gennemføre yderligere afklarende foranstaltninger mhp at klarlægge arbejdsevne, og dette er ikke realistisk gr nuværende livssituation

Silkeborg kommune finder ikke grundlag for at iværksætte initiativer efter Retssikkerhedslovens §§5,6 og 7a, herunder revalidering, fleksjob eller førtidspension

Det kan ikke på nuværende tidspunkt udelukkes at du på sigt vil kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked

Silkeborg kommune vurderer at det ikke er åbenbart formålsløst at iværksætte yderligere forsøg på arbejdsprøvning eller lignende tiltag, der kan føre til fuld selvforsørgelse og fatsholde din tilknytning til arbejdsmarkedet på ordinære vilkår, dette ligeledes set i lyset af din alder
Jeg tror ellers, at de godt kunne forlænge dig efter § 27 1. nr. 2, se gerne principafgørelsen D-9-02 på her: http://www.ast.dk/afgoerelser/principafgoerelser/

Fra DUKHs hjemmeside fandt jeg ovenstående principafgørelse, hvor DUKH skriver det her: D-9-02 fastslår at en uafklaret helbredssituation ikke er til hinder for at forlænge efter § 27stk 1. nr 2.

Så jeg mener, at hvis de vil afklare din arbejdsevne yderligere og din helbredssituation ikke er helt afklaret, så burde de kunne forlænge den efter det punkt. Dog ved jeg så ikke selv, om man kan bruge alle punkterne i § 27, altså nu hvor du har brugt § 27 stk. 1 nr. 4.....

Og så det med din alder... Det er noget, de bør se bort fra. Det er jo dit helbred, det handler om, og ergo din arbejdsevne ud fra dine funktionsnedsættelser.

Det var mine tanker...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat