Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2011, 11:34   #155
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nol Se meddelelser
Tassi, du skal huske - hvis det bliver indstillet til ansøgning efter §17, er det kommune der indstiller - men det er indstilling til afslag (sådan hedder det).
Sagen kerne er at det er dybt urimeligt,, at der sidder lægekonsulenter rundt omkring i kommunerne og vurderer vores sager. Lægekonsulenterne er uddannet alment praktiserende læger. Når sagen ankes på grund af dårlig vurdering og den lander i Beskæftigelsesankenævnet, sidder her en speciallæge og vurderer vores sager, så hvorfor søren ansætter kommunerne ikke noget kvalificeret personale i første omgang til at sætte de rette spørgsmål fra første færd, så du, Tassi, og mange andre ikke lange "mellem to stole"? Der er mange tabere i det her, den største bliver borgeren.
Tassi, det hjælper ikke dig - nu og her - den her smørre, men jeg vil gøre dig opmærksom på at man ikke må fratage dig forsørgelse, hvis du anker en afgørelse til Beskætigelsesankenævnet. Det er hårdt og opslidende, op ad bakken og i modvind.

Jeg kan trøste dig med at vi er mange der har det ligesom dig (hvis det hjælper*S*)
Jeg søger ikke efter §17, og der kan ikke ankes noget, så længe der ikke foreligger et afslag
Jeg har hyret advokat i håbet om at det er den mest direkte vej - selvom den også bliver lang
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat