Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2011, 09:29   #42
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Hvis nu i søger en §17 forandliggende FP, får afslag, og anker afslaget, ryger ansøgningen til BAN.

Når noget ryger i BAN får man standart brev, det vil i også gøre, her *ss* Efter x tid vil i så modtage endnu et brav fra BAN hvor de kort beskriver at i har gangt i sagen med sygedagpengene, og sagen med FP og at de (BAN) slår sagerne sammen.

Grunden til at de gør det, er at BAN alligevel gennemgår hele ens sag, ved en §17 FP, og så det jo gak først at se sagen med sygedagpengene i gennem, for så at se den i gennem en gang til ifb §17.

Tidsmessigt skal I regne ud fra evt ny oplyst sagsbehandlingstid ved BAN ELLER! den tid i senest er blevet oplyst.

Kører i ikke en anke på §17 og lader være med at foretage jer yderlæigt, vil BAN satdig køre sagen om sygedagpenge, her er jo tale om en periode hvor din mand måske / måske ikke var berettigt til de penge, og dem skal han da naturligvis have, hvis det var hans ret.
Så det kan godt betale sig for jer ikke at gøre mere ved den sag i forhold til en FP ansøgning.
Jeg vil lige sikre mig at man ikke både skal køre en klage sag over manglende forlængelse af sdp. sammen med en ansøgning og ftp. iht. §17. Man skal endelig ikke søge ftp. via §17 på det foreliggende lige med det samme, for får man aflslag der er jeg sikker på at ens sdp. sag inkl. klage sag omkring forlængelse lukkes.

Endvidere burde det heller ikke kunne lade sig gøre at søge ftp. §17 under sdp. når der allerede er givet afslag på sdp. forlængelse og sagen er overdraget til BAN, Popia har allerede skrevet dette i et indlæg tidligere i denne tråd. Det er enten eller :-)

Held og lykke med den videre klage sag MarianneNM.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat