Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2007, 17:48   #44
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser
Det er Løkke Rasmussen, som de sidste 6 år har været ansvarlig for, at lægelobven bliver overholdt. Line Barfod sendte et spørgsmål til ham om det, og han havde 4 uger til at svare i. Den uge svaret skulle falde blev der udskrevet valg og så kunne han vente indtil videre med at svare.
Jeg prøver nu at kontakte Line Barfod igen, og så hører I nærmere.
Mvh
Måske ville det være mere effektivt at stille disse spørgsmål, specielt omkring lægeløftet - til Jørgen Winther, som er jo fortsat siddende folketingsmedlem for Venstre OG læge - samt - Kirsten Lee, der er forh. folketingsmedlem for De Radikale OG læge....

Forestiller mig, at disse to og specielt Jørgen Winther, der igen er opstillet... burde som læger - faktisk føle en pligt til netop at søge at besvare den slags spørgsmål idet det er jo den aktuelle politik, tegnet fra Christiansborg, der er ved at tage kål på tilliden til hele lægestanden.

Det er min oplevelse, at spørgsmål stillet til ministre fra EL og SF behandles lidt som om det var stædige fluer, der lige skal viftes af, væk fra lagkagen på bordet.

Personligt ville jeg gerne være flue på væggen den dag, Jørgen Winther blev tvunget til at vride sig for at finde et passende svar på spørgsmål om, hvordan det kan gå til, at i Danmark kan det regerende flertal skabe forhold, hvor lægeløftet kan tilsidesættes alt efter, hvis interesser skal beskyttes eller hyttes.
  Besvar med citat