Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2011, 23:58   #23
Stinna
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-02 2011
Indlæg: 15
Styrke: 14
Stinna er ny på vejen
er der nogle der kender andre der eventuelt kan hjælpe sådan konkret - andre end VISO - når nu voksenteam også slår fejl

Til det skal ndvendigvis tilføjes, at jeg ret beset havde en vejleder ude med en visitator jeg talte med for to måneder siden - og den vejleder det var meningen jeg skulle have matchede mig bare overhovedet ikke...stemmeføringen gik lige i min mave, hele vedkommendes udtryk - og da jeg gjorde opmærksom på det, så fik jeg bare at vide - jamen, det var der ikke noget at gøre ved, og vdkommende vidste også at vedkommende ikke var på lige god fod med alle sine borgere....

det var ellers en hjemmevejleder som voksenteamet havde forestillet sig lige var mig...

Jeg blev de følgende dage presset igen og igen for at tage imod vedkommende, men min mave gik helt i spasmer ved tanken. Det var helt forkert. Og jeg var glad for jeg følte efter. Jeg var jo selv mindst ligeså skuffet og ked af at det ikke gik.

Men så blev der tyst som i graven for hende jeg f''lte mig tryg ved - jamen hun var/er bare ikke ledig. Så jeg venter - forgæves. Og de er nok fornærmede. Men det går sgu bare ikke når man er så følelsesmæssigt ude at skxxx så er det magnum vigtigt at det ikke er en personman fornemmer bare trumler ind over en.
Stinna er ikke logget ind   Besvar med citat