Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2011, 07:24   #6
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Måske kan alt man så kommer til læge med frem over fejes ind under symtom fra fribroen .
Først tak for dit svar - det er rigtig dejligt med andres tanker omkring dette.

Jeg føler mig bare sådan lidt overladt til mig selv, for hver gang jeg kommer til lægen, om det så er med hovedpine eller smerter i armene, ja så får jeg bare beskeden "det er jo klart med det medicin du tager" eller "det er jo klart med en kronisk smertetilstand"... det har jeg bare meget svært ved at bruge til noget. Altså jeg kommer jo fordi det er et problem, og at jeg så ikke engang bliver undersøgt, det dur bare ikke. Tænk hvis jeg engang kom med symptomer på en ondartet tumor eller andet, og hun bare tilskriver det den tilstand jeg har i forvejen. På den måde ville det kunne hjælpe mig, hvis jeg havde en kasse, hvor jeg kunne putte alle mine symptomer i - så var der i det mindste en forklaring.

Mit helbred er gået fra at være ok, men selvfølgelig med undertoner fra de diagnoser jeg har til at være et rent ******* hvad angår smerter - nu i hele kroppen samt de andre nævnte symptomer. At det hele er kommet så pludseligt og går så hurtigt i den forkerte retning skræmmer mig helt vildt. Der må altså være noget galt med min krop - også udover kronisk smertetilstand.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat