Se enkelt indlæg
Gammel 18-03-2011, 20:41   #17
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej Tassi!

At bede om LÆ 165 fra egen psykiater er din mulighed for at dokumentere, at der jf. egen psykiater ikke vurdereres at være de behandlingsmuligheder for grundlidelse Aspergers, som lægekonsulent væver om i ressourceprofil.

Det kan din psykiater let hjælpe med. Jeg er sikker på, han gerne vil hjælpe med LÆ 165 i aktuel situation!

Det er jeg meget enig med Timeguest og Ida i - er din chance!


Egen psykiater rystede på hoved over lægekonsulents supplerende spørgsmål til uvildig psykiater, som kun kendte dig fra en times samtale - og rystede på hoved over uvildig psykiaters svar på lægekonsulents supplerende spørgsmål.

Han vil ryste endnu mere på hoved, når du fortæller om lægekonsulents teori om behandlingsmuligheder for Aspergers jf. hans vævende tilpassede omskrivning af uvildig psykiaters beskrivelse.

Send link til egen psykiater omkring blanket til LÆ 165 og beskrivelse af LÆ 165 - og bed om hans støtte i denne fase af din sag - ved udfyldelse af LÆ 165 kort - om udtømte helbredende behandlingsmuligheder for grundlidelse Aspergers - det vil h*n gerne - er jeg sikker på!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Psykiater vil ikke lave en LÆ 165 - jeg har spurgt ham, da han tilbød at sende en uopfordret skrivelse
Jo - fortæl om din nye situation - og bed om h*ns hjælp - ved LÆ 165 - det vil h*n gerne - forestiller jeg mig!

Lykken står den kække bi!

Hvo intet vover intet vinder!

Sidst redigeret af Katharina; 19-03-2011 kl. 01:07.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat