Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2011, 19:50   #223
Sannepil
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Alder: 45
Indlæg: 160
Styrke: 14
Sannepil er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af velcro Se meddelelser
Som Tigerbia skriver kan du gå via en anden politikker.

Fx. Mette Frederiksen, Socialdemokratiet, som er socialordfører [email protected]

Torben Hansen, Socialdemokratiet, som er arbejdsmarkedsordfører [email protected]

Beskæftigelsesminister: Inger Støjbergs mail er [email protected]
Socialminister: Benedikte Kiær mail er [email protected]


Jeg sidder faktisk og forvirre mig selv lidt. For er det en sag for beskæftigelesministeren eller socialministeren? Måske dem begge. Men under alle omstændigheder så synes jeg ikke du bare skal finde dig i at sagen samler støv i 5 måneder. Du er uden indtægt og har så vidt jeg husker et ret langt sagsforløb bag dig allerede.

Du kunne måske skrive en fællesmail til dem alle (også chefen for jobcenteret). Man kan jo ikke lade være at tænke om det er en bevist handling at forhale sagen - for at spare penge - du er jo gratis at have gående rundt nu

Held og lykke.
Velcro
Det ligger under Beskæftigelsesminister Inger Støjberg, jeg ved det, for jeg har selv lige skrevet et klagebrev til hende og der skrev jeg til begge og endte med at få af vide at der var Beskæftigelsesminister Inger Støjbergs område.
Og det er nu der skal klages til polittikerne for der er snart valg og op til valget er de altid helt på dupperne.

Hilsen

Sannepil
Sannepil er ikke logget ind   Besvar med citat