Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2011, 21:22   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fonze Se meddelelser
UPDATE:

Så har vi været hos kommunen idag, og fik den besked at de desværre ikke kunne hjælpe os min hustru må selv ud og finde et fleksjob. Vi var meget store spørgsmålstegn..adspurgt fortalte sagsbehandler at min hustru allerede var visiteret til fleksjob tidligere inden vi blev statsudsendt, og at hun stadig var dette.
Skynd dig/jer, at skrive en mail til denne sagsbehandler og spørg, om i har forstået hende korrekt, at din kone stadig er visiteret til fleksjob.

Det er vigtigt, at den slags udtalelser fås på skrift, da i ellers ikke kan bevise, at det er det svar hun har givet jer.

Og ligeledes synes jeg, at i skal stille spørgsmålet vedrørende særlig ydelse i en mail, så i kan bevise, at i har spurgt, og sørge for også, at få svaret på skrift.

I fleksjobpjecen fandt jeg følgende:
"Kontaktforløb under ledighed

Personer, der er visiteret til fleksjob, og som modtager ledighedsydelse eller særlig ydelse, følger et individuelt kontaktforløb for at sikre, at de hurtigst muligt kommer i et fleksjob. Der skal afholdes individuelle samtaler med personen, senest hver gang personen sammenlagt i tre måneder har modtaget ledighedsydelse eller særlig ydelse. Perioden regnes første gang fra det tidspunkt, hvor personen blev visiteret til fleksjob. Perioder med ledighedsydelse eller særlig ydelse under barsel skal ikke regnes med.

Formålet med den individuelle samtale er at sætte fokus på, hvad personen og kommunen i fællesskab kan gøre for hurtigst muligt at få personen ud i et fleksjob. Man kan fx benytte muligheden for at lægge et CV på www.jobnet.dk
"

Læg især mærke til det jeg har markeret "personen og kommunen i fællesskab".

Fleksjobpjecen findes under "Nyttige Links" øverst på siden her:
http://www.clh.dk/?id=1474#c3991

I den er der også et punkt om særlig ydelse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat