Emner: Jubii
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2011, 10:18   #13
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Ja der er skønt i Thailand, har selv været der 2 gange, men der vil konen ikke hen, for lang flyvetur syntes hun, desuden vil jeg ha hun skal ride på elefant hvilket hun absolut ikke har nogen ønsker om, jeg har nu forsøgt at overtale hende i 2 år.
Jeg ser selv kun et problem med Thailand og det er at når man er kommet hjem igen så går der et par uger med at fremmede kigger underligt til en fordi man smiler hele tiden.

Men jeg kunne jo også bare bestille rejsen uden hun ved det. For hun mener vel ikke pengene bare skal spildes, forresten det tror jeg ville mene fordi vi lige har været i Rom i Januar.

Så jeg skal være kreativ hvilket min sygdom -apopleksi- forhindrer mig i, derfor søger jeg hjælp herinde til rejsemål og gennem jer være kreativ.
Uha Keld jeg havde det som din kone, manden havde været der før og jeg var svær at overtale! pga. rejsetiden - mest!

meen puha da ...jeg lææænges bare derned igen...og ja, du har ret -
man smiler konstant når man har været i Thailand!

Vi overvejer da også Thailand som mulighed, hvis jeg får ftp - varmen var sååå god for mine smerter

Sig til konen at jeg anbefaler Thailand..og man er ligeglad med rejsen..når man først har været der
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat