Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2011, 23:22   #86
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tigerbia Se meddelelser
Kæreste Tassi.
Nu har jeg lige læst hele din tråd, og jeg kan godt forstå du er træt - føler med dig.

Så findes der også lige min anden tråd 'asperger/angst/stress' med over 200 indlæg. Denne tråd er ny. Jo... der er en gyldig grund til at jeg er træt..

noget jeg undrede mig over i din tråd er at din sagsbehandler ikke vi mødes med dig. Så vidt jeg har forstået kan hun ikke frasige sig dette - du har ret til et møde - denne tekst fandt jeg i anden tråd: (måske du og din mor skulle overveje at kræve et møde med både sagsbehandler og chefen :-)

"Jeg var svineheldig at kende en socialrådgiver - ellers havde jeg ikke kendt til min ret til at mødes med min papirssagsbehandler.
Inden mødet fik jeg at vide, at det var højst usædvanligt, at en borger bad om et møde.
Tror pokker, når man ikke får at vide, at det er en ret."


tråden er her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=14436

Åh gud, ja... måske vi skulle gøre det. Det er bare sådan en lille ting i et i forvejen fuldstændig grotesk sagsbehandlingsforløb, så man bliver efterhånden apatisk.
Min mor har faktisk allerede forsøgt at insistere, og vi fik at vide at det kunne vi da godt så, men det skulle foregå på kommunen - hun ville ikke komme til mit hjem. Og jeg er ikke i stand til at sætte mine ben dernede pgra panikangst. Så strandede den der



Ellers har jeg bare lyst til at give dig et kram og fortælle dig, at det nok skal gå det hele
Tusind tak. Et kram er ganske tiltrængt i disse dage
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat