Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2011, 00:19   #11
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Men Ydelsesservice kunne jo sagtens se det er en fond hvis de havde brugt bare 10 sek. på Google, men det er lettere straks at antage, at folk er svindlere og sende dem en ubehagelig trussel hvor det tydeligt fremgår at de mener fonden er min arbejdsgiver.
Det er virkelig uprof. af Ydelsesservice, de kan jo også se det er et engangsbeløb jeg har modtaget.
Men i det system er man altid mistænkliggjort, og stemplet som kriminel indtil man selv har bevist det modsatte. Jeg synes det er meget sørgeligt.
Lotte... Kærligt sagt: Lad vær' at hidse dig op
Du har ikke fået svar fra dem om hvad der er foregået, og ved ikke om du rent faktisk kommer i klemme.

Eller misforstår jeg dig????
Min formodning er, at registre er samkørt, og beløbet er dukket op, og du så har fået et standardbrev der følger op på at du har fået udbetalt penge fra en arbejdsgiver... Ikke at du har fået et arbejde.
I alle standardprocesser sker der jævnligt fejl, og det er da hamrende irriterende, men sådan er det nu en gang med store maskinerier.

Det er ikke en mistænkeliggørelse og slet ikke stempling som kriminel!!!!!!!!!!!!!!!

Eller tager jeg fejl? Hvad stod der konkret i det brev?
Det er temmelig relevant i forhold til den her tråd.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat