Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2011, 14:39   #27
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.812
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, det har du sikkert ret i....

Kære Katarina

om at Knud har nogle love der skulle beskytte ham. Dine henvisninger betvivler jeg ikke, men,........ det kræver at Knud har kendskab til disse love.

Faktum efter mine mange år på k10, viser at den lovkrævede oplysningsPLIGT fra kommunernes side af halter...... skal vi sige lidt eller meget?

Nu kan vi i naturligvis ikke selv spørge Knud om hvilken indtægt han har om 3 år. Men mon han sidder nede på havnen og tænker.: Hvad f...... var lige det, der skete i mit liv?
Samtidig med, at han kan se sin broder Strømer, sejle i sin nye flotte båd, som han købte efter han accepterede kommunens tvangsPENSION.

Problematikken opdagede jeg, da jeg var bisidder for en hjerneskadet, som i samarbejde med arbejdsgiver, der ville ofre store summer på at beholde medarbejderen, søgte om FLEXJOB men hvor kommune gjorde ALT for at det ikke lykkedes. Manglende hurtig genoptræning. Dermed tvang man ham på PENSION da han havde gode forsikringsvilkår. Nøjagtig som Strømer.

Iøvrigt er Knud`s sag ikke afsluttet, da jeg glemte at Knud er ord og farveblind, grunden til at han ikke kom ind til politiet, og kan derfor ikke bare google eller skrive flotte breve som os. Han skal nu ned og lave nogle øvelser med gummibamser og spagettirør, som jobkunsulenten kræver, hos anden privat aktør. Se det er historier fra den virkelige Verden.

Familien gav op til sidst, havde ikke flere kræfter. Hvilket jeg måtte accepterer ellers havde jeg hjulpet dem hele vejen igennem.

Så tro mig der findes flere Strømere og Knudèr derude, flere end vi tror.

Mange hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 22-02-2011 kl. 15:37.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat