Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2011, 09:34   #21
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stonie Se meddelelser
Jeg så i nyhederne igår (kanal ?) om damen hvis eksmand henter børnene og spiser med.
Hun skulle tilbagebetale over 70.000,- for social snyd.

Det der gav mig kvalme var den måde Socialchefen (tror jeg det var) som blev interviewed forsvarede deres spionage med....."Hvis en medarbejder tilfældigt kommer forbi og ser en bil parkeret"
Hvordan hulen kan man komme tilfældigt forbi ???.....Og evt "tilfældigt" komme til at glo ind gennem folks vinduer.
Der er sgu da love imod sådanne perverse typer....dem der kaldes "Lurer". De skal da idømmes en behandlingsdom.
Ring da straks til politiet hvis man føler sig overvåget/luret på.


Med hensyn til at melde folk anonymt: Min bros eks-kone (bosiddende i Sverige) anmeldte "anonymt" min bror (bosiddende i Danmark) for narkomisbrug. De har 2 børn sammen.
Den svenske socialvård skrev straks til københavns social som straks mødte op på min brors adresse og krævede en forklaring !!! De sagde at de skulle tage affære når noget sådant var blevet anmeldt...Fair nok.
Der stod så min bror og skulle forsvare noget han ikke havde gjort. Han nægtede selvfølgelig (og med god grund !) og krævede at de øjeblikkelig sammen tog ned for at få taget en blodprøve.
Dem fra socialen mente så at det var der ingen grund til og sagen var ude af verden igen...De sendte besked tilbage til Sverige om at det var pure opspin. Hvad der skete med kællingen ved jeg ikke.
Men mon ikke der står et sted i min brors sagsakter at en sådan anmeldelse har fundet sted ?...Og hvad tænker folk mon når de ser det ?

Hvad sker der hvis man anonymt anmelder en latterlig nabo der anonymt har anmeldt een ???
Jeg må lige tilføje Stonie:

Socialchefen (som jeg os tror hun var ) sagde faktisk for åben skærm, at de ansatte pensionerede politibetjente til at "komme tilfældigt forbi".

Så hvor tilfældigt er det lige???????????
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat