Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2011, 17:10   #12
Monni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2011
Alder: 40
Indlæg: 17
Styrke: 14
Monni er ny på vejen
En lille opdatering herfra:

Har snakket med min sagsbehandler fra fagforeningen ang hende fra kommunens lægelige udtalelser omkring mig. Hun siger jeg skal sige til hende at hun ikke har kompetence til at udtale sig omkring lægelige ting og hvis det er det hun vil diskutere så vil jeg gerne lave et møde hvor min fagforening er med.

Så har jeg været hos min nye læge, som virker til at vil samarbejde mere med mig end den gamle. Kommunen har jo sagt til mig at de ville anbefale mig at få den medicinske behandling med cipralex 10 mg mod depression som de mener vil kunne hjælpe på mine smerter fysisk og at jeg så kan arbejde fuld tid :-/
Da min nye læge ikke kender mig endnu og ikke havde fået min journal endnu var det svært for ham at se om jeg havde brug for dem men han skrev i journalen at jeg ikke virkede deprimeret men påvirket af situationen. Han sagde så at han ville give mig cipralex 15 mg i stedet da jeg ikke kan mærke noget på de andre endnu og det skal prøves med højere mg før han kan skrive noget til kommunen.

Så indtil videre super med nyt lægevalg :-) Skal til ham igen d 9/3-2011 hvor vi skal snakke videre og han har fået min journal fra gamle læge.

Skal op og snakke med hende fra kommunen onsdag, for hun ville gerne have et møde med mig og en anden jobkonsulent for at få flere gode ideer til hvor jeg kan komme i arbejdsprøvning.

Nogle som har andre gode råd til hvad jeg kan gøre eller skal sige til lægen, fagforeningen eller hende fra kommunen??
Monni er ikke logget ind   Besvar med citat