Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2011, 22:09   #11
tigerbia
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 23-12 2010
Indlæg: 225
Styrke: 14
tigerbia er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hobbitten Se meddelelser
Hej tigerbia.

Nedenstående sætning er fra min trådhttp://www.k10.dk/showthread.php?t=9256&page=8

Jeg kan yderligere fortælle, at jeg var tilkendt fleksjob inden jeg kom på revalidering og derfor var det en fejl at lade mig overgå til kontanthjælp efter endt revalidering.
Nu ved jeg ikke om du er tilkendt fleksjob, men hvis du er det så gælder ovenstående efter en evt. revalidering.

herfra
Hej Hobbitten :-)

Nu har jeg læst din tråd, og kan se jeg er et eller andet sted mellem nogle stole. Jeg er ikke tilkendt fleksjob og iflg. SB vil de ikke arbejdsprøve mig mere. Jeg synes jeg er et 'underligt' sted og kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal gøre.

Måske er jeg bare utålmodig, men min sag SKAL afklares inden et år, da jeg ellers skal smide min søn ud midt i 2.g. Er på kontanthjælp og den nedsættes kraftig når han bliver 18 + jeg mister alle andre tillæg - børnepenge, boligsikring m.m., og jeg vil hverken ha råd til at bo hvor jeg bor eller have ham boende og spisende .

Så derfor er det meget vigtigt for mig at komme videre med mit liv - UD af denne situation.

tigerbia er ikke logget ind   Besvar med citat