Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2007, 16:13   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kommunen skal give dig et job...

Kig her...

https://www.retsinformation.dk/Forms...x?id=31354#K13

Jeg kopiere ind her...

Citat:
Fleksjob m.v.


§ 70. Kommunen giver tilbud om fleksjob til personer, som ikke modtager førtidspension efter lov om social pension eller lov om højeste, mellemste, forhøjet almindelig og almindelig førtidspension m.v., og som ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår på arbejdsmarkedet.
Jeg har ikke kopieret det hele ind...da det fylder en del....men du kan selv læse videre på det link jeg har lagt til loven....

Ang revalidering....tja...det er helt nye regler....og de står i den nye fleksjob pjece som du kan finde her: http://www.clh.dk/?id=1337

Dette er hvad der står om det:

Citat:
Brug af revalidering

Man kan bruge revalideringsbestemmelsen i en periode, hvis der er tvivl om, hvorvidt en person kan honorere de krav, som fleksjobbet stiller, eller hvis der er brug for opkvalificering. Dette kræver dog, at der er udarbejdet en jobplan. Der er mulighed for at yde hjælp til de særlige udgifter, der er en følge af de erhvervsrettede aktiviteter eller handicappet (fx personlig assistance eller nødvendige arbejdsredskaber).

Revalideringsydelsen er skattepligtig A-indkomst, hvorimod tilskud til uddannelses- og handicapbetingede udgifter er skattefri.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat