Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2007, 00:48   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Marianne jeg formoder at du skal ud efter de regler der hedder
Citat:
Opfølgning

Kommunen skal løbende sikre sig, at betingelserne for at give støtte til et fleksjob er opfyldt, herunder at størrelsen af løntilskuddet svarer til den ansattes arbejdsevne. Kommunen skal ligeledes løbende sikre sig, at betingelserne for udbetaling af ledighedsydelse er opfyldt.

Kommunen skal senest et år efter, at sagen sidst har været vurderet, følge op på sagen. Den første opfølgning skal dog ske senest seks måneder efter, at støtten er udbetalt første gang. I sager om ledighedsydelse skal kommunen revurdere sagen, når personen har modtaget ledighedsydelse i sammenlagt 12 måneder inden for 18 måneder. Den første opfølgning skal dog ske senest seks måneder efter, at ydelsen er udbetalt første gang.


Zuza flekser på kontanthjælp følger fleksloven i det store og hele , det eneste der er til forskel er satsen samt det at man kan rammes af loftet og at ægtefællen har forsørgerpligt ( her kan man så søge en 74i )

Jeg kan fortælle at de regler der er for kontanthjælpsmodtager om tilskud til aktivering dem følger kommunerne IKKE når man er visiteret til fleks ..

visiteret til fleks på kontanthjælp det giver det dårligste af to verdner

jeg troede også da jeg var flekser på kontanthjælp og blev ramt af loftet , jamen så burde jeg jo også have mulighed for at søge hjælp til transport til praktiker , men niksen biksen, der følger du fleks reglerne
  Besvar med citat