Se enkelt indlæg
Gammel 15-02-2011, 12:47   #7
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Ja så har jeg lige været til rundbordssamtale, med SB fra Jobcenter og Reva, og min kæreste var med som extra øre og optog hele samtalen.
Jeg fik ret i at det var et forkert timeantal, og mit var rigtigt, jeg fik også nedskrevet at der ikke havde været nogen påtale omkring at min datter var med en enkelt dag pga. skoleferie. Men mht. mit iflg. dem aktive familieliv blev jeg ikke klogere, fordi de simpelthen ikke kan redegøre for hvad de mener. De var lidt inde på at det er fordi de egentlig er ligeglade med at vi har en datter der skal i skole og at jeg godt vil have et familieliv, for hovedsagen er at jeg SKAL arbejde....

Min SB på Jobcentret mener at jeg skal i arbejde igen, nok med et nedsat time antal, dvs. 1-2 timer om dagen i stedet for 2-3 timer, og så skal det nok være et hvor der ikke er nogle "bestemte" mødetider, og det skal være lidt hip som hap hvad jeg skal lave fordi jeg har det som jeg har det, nemlig ikke nogle kræfter og noget overskud...

SB fra Reva fortalte at hun er meget resultatorienteret og havde forventet noget mere fra mig, og hun aldrig i de 2½ år hun havde været der, havde prøvet ikke at kunne afslutte en person med svar på hvad der skulle ske fremover, og den dag der viste sig at være min sidste og hvor jeg gik efter ½ time, havde hun haft den største lyst til at løbe efter mig for at få mig til at blive, men var blevet stoppet af en kollega der havde sagt at hun jo ikke kunne bestemme over andre hvad de ville...

hun ville også ønske at jeg de dage jeg havde det dårligt og var gået hjem, ville være blevet feks, 1 time mere så hun kunne se jeg havde det dårligt, og de dage jeg ikke var kommet skulle jeg være kommet alligevel så hun kunne se jeg havde det dårligt... dertil kunne jeg jo så svarer at når jeg får det dårligt skal jeg bare hurtigst muligt ud og hjem og bare sidde i fred og ro, for mig selv, ellers går jeg helt i spåner... det kan hun simpelthen ikke få ind i sit hoved for hun er meget resultat orienteret, ja det har du fortalt en gang

Min kæreste synes at mødet var spild af tid for der skete jo ikke noget, og synes det virker som hul i hovedet bare at ville kære ned på mine timer og et job der er lidt "dalreragtigt".

SB fra Jobcentret skal have et møde med sin fagchef på torsdag og hurtigst muligt derefter får jeg svar på hvad der skal ske.... men det ved jeg jo godt, jeg skal raskmelde mig og søge et job, punktum.

Jeg skal vel så aktiveres med alt muligt, og hvad er reglerne for aktivering??
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat