Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2011, 22:25   #24
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Tassi,

Det er det sidste du skriver, der sker; "bekymret" det er det du er, det er jeg 100% sikker på. Angst kalder vi det jo også. Jeg oplevede noget nær det samme, bare anfaldsvis da jeg afsluttede min arbejdsprøvning og bægeret flød over.

Jeg tror at du skal prøve at tage det roligt og glæde dig over at du er ude af medicinen, der ikke var god for dig. Er du kommet over på noget nyt eller skal du ikke det ?

Prøv af se om du kan aflede dig selv i weekenden, du er jo blevet rigtigt god til at skrive indlæg og råd til andre her på K10, super

Angsten må du søge at tøjle, jeg kan også anbefale afspænding eller meditation, det er rart.

EE
Hehe, jeg ser lige pludselig det meget morsomme i det; kan en angstplaget, der trapper ud af angstmedicin undgå at blive angst? Naa, det er nok ikke muligt. Den havde jeg ikke lige overvejet Der sker jo nok temmelig meget rod i krop og psyke i disse dage

Jeg skal ikke på ny medicin, hvis det kan undgås. Jeg får simpelthen alt for mange bivirkninger. Så jeg håber de næste uger vil vise, at jeg kan holde snuden over vandet uden medicin

Sidst jeg snakkede med psykiater var i mandags, hvor jeg fortalte om sidste nedtrapningsryk og de voldsomme bivirkninger. Men de varede jo kun nogle dage, og så havde jeg jo fået det fint igen. Jeg burde have haft ringet til ham i dag, men har været helt rundt på gulvet, så glemte tiden
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *

Sidst redigeret af Tassi; 11-02-2011 kl. 22:37.
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat