Se enkelt indlæg
Gammel 23-10-2007, 18:06   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af lena Se meddelelser
Hey Stella

Tak for din opbakning - det er virkeligt guld værd

Jeg har fagforening med i sagen, og derfor har jeg ikke overgivet sagen til advokat endnu.

Min fagforening vil nemlig være eneste aktør i sagen, og det er jo for så vidt ok. Da jeg ikke kan undvære dem (jeg skal IKKE til møde uden bisidder), vælger jeg at de bestemmer tempoet

Da jeg stadigvæk har kampgejst og tror på at jeg vil få ret til sidst, ja så kører vi videre i dette spor pt.

Min fagforening har så sent som i går rykket kommunen skriftligt for et møde.

Jeg har fået vurderet min sag hos Helsinghoff, som står uforstående overfor nuværende udfald af min sag, og som gerne vil køre min sag ved domstolene. Det er rigtig rart at vide - og ingen tvivl om, at den dag hvor jeg ikke gider kæmpe mere - ja så ringer jeg til dem!!!!!

Omvendt - så alle de ministersvar jeg får nu vil jo lette min vej gennem systemet senere hen (læs retssag).

LAFS - jow dem har jeg kontaktet - men deres advokat vil ikke hjælpe pga. afstanden (helsingør-odense). Lidt pudsigt når LAFS netop reklamerer med gratis vurdering af advokat!!!!

Pt. afventer jeg jo også om ombudsmanden går ind i sagen, ligesom Den Sociale Ankestyrelse gennemgår min sag påny, med henblik på om de har afvist den for hurtigt første gang.

Jeg vil sige at det har givet mig en vis ro, at jeg har fundet en advokat som blot venter på jeg siger "go". Men det vil være en større sejr, om jeg kan få ret uden advokat.
Rart at vide du ikke er helt alene med en så uhyrlig sag...godt du har Helsinghoff...de er kendt for at være dygtige !

puha sikke en tur du går igennem håber og tror at du vinder i sidste ende men det tager tid.

Godt at høre hvordan det går for dig og din fagforening er med på sagen..pyha..du har min støtte.



Stella er ikke logget ind   Besvar med citat