Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2011, 04:06   #10
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej igen Tigerbia.

Og tak for de rosende ord.

Nu har jeg fået sovet lidt, og synes lige jeg ville ind og se om, mit skriv kunne bruges. Og ser så jeg har bummet i den m. flg. ombytning af selvværd og selvtillid. Hvilket har medført, at du skriver flg.:
Citat:
forandrede arbejdssituation, gør at min selvværdsfølelse
. Da selvtillid hænger sammen m. dit arbejdssituation bør du nok bruge dette ord. SORRY!

Og så 2 andre små bemærkninger rent sprogtligt: citater fra psyk vurdering af dig, bør nok stå i citationstegn, således at det er helt klart, at de er hentet fra psyk.s tekst/vurdering.

Katharinas sidste forslag om at lade flg. stå alene, synes jeg er fin. Ligesom udladelsen af ordet udtalelse, da du vel synes psyk. skriver mere er en vurdering. Og på baggrund af dette rykke flg. 3 sætninger i et afsnit:
Citat:
Jeg vil konkludere, at jeg oplever, at nedenstående udtalelse/vurdering har en underliggende tone, som ikke er neutral og objektiv.
Jeg vil derfor nu undlade at kommentere mere, men blot give udtryk for, at jeg på flere områder ikke kan forstå tonen og genkende mig selv.
Og så vil den afsluttende sætning, når den står alene måske være mere korrekt sprogligt m. flg.: Jeg ønsker derfor mine kommentarer vedlagt vurderingen.

Håber ikke ovenstående blev for meget flueknebberi, da det jo er detajler.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat