Se enkelt indlæg
Gammel 30-01-2011, 16:17   #19
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Vovse...tak skal du have for rådet, jeg skal til min sagsbehandler i starten af februar, så er det vel ok at tage den med der og bede hende om en kvittering eller hvad?

sibt..Ok det var da heldigt med den oplæring i smertetackling...hvad går det præcist ud på? Jeg bruger selv det, at spille afspændings musik hjemme, som jeg ligger og lytter til, mens jeg afspænder hele kroppen stykke for stykke, så meget som min meget dårlige koncentration tillader det. Det er rart at gøre det, men ændrer ikke på smerterne, gør det det for jer andre? Altså forstået sådan, at mens jeg ligger der, føles det lidt rart, men når jeg rejser mig, er smerterne de samme.

Jeg har fibro i betydelig sværhedsgrad, står der i mine papirer fra lægen, havde 16 ud af de 18 tenderpoints. Og så har jeg piskesmæld som jeg tror smerteklinikken også vil forsøge at bedre, trods det er 5 år siden jeg kørte galt Jeg synes de forskellige hver gang de har set mig, har sagt det kan bedres indenfor nogle år...det kan sgu da ikke blive ved at være sådan, det har ikke ændret sig de senere år, så på et tidspunkt må man da sige ok, det ER altså som det er, nu. Forsikringen har for længst erklæret det stationært..

og tak, fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat