Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2011, 19:15   #10
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
"Man får IKKE flexjob for diagnosen ADHD. Overhovedet ikke.
Man får flexjob på baggrund af arbejdsevnen; og ja, her har lægepapirerne meget at sige.
Men med lægepapirerne forstås det der beskrives omkring ens arbejdsfunktionsevne med de lidelser man har, ikke hvilke diagnoser der står.[/QUOTE]

Det er min sagsbehandler der sagde til mig at diagnosen ADHD vil give mig en stor chance for fleksjob , da kommunen så ikke kan afvise !!

Men dette er måske ikke korrekt , altså sammenholdt med min scheuermann i ryggen ?

Ang om jeg har ADHD , så kommer det fra en kursus leder på AOF som har ADHD tæt inde på livet via 2 børn , hun kunne tydeligt se de samme tegn hos mig , derfor mente min sagsbehandler at det ville være godt at finde ud af om jeg har det !

Men for at svare på lidt af det fine svar du gav mig og tak for det , så har jeg bla været hos egen læge og få lavet en helbredsattest som tog et par timer, og hun har skrevet at min arbejdsevne er nedsat og videre undersøgelser var uden mening ! Til trods for dette sender kommunen mig til nye undersøgelser !

Kan det være rigtigt?

Mvh Brian
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat