Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2007, 11:48   #2
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
kassen er tom I Københavns kommune ...ikke flere beskæftigelsestilbud resten af året...jeg ved ikke om man skal le eller græde...
Hjorten er sur !
"Hjorten" & Slænget i det borgerlige lager på Borgen kan takke dem selv for, at kassen er tom.... Der fulgte ganske enkelt ikke de rigtige penge med, da "man" havde uddelegeret flere opgaver på området til kommunerne.

"Hjorten" og andre ville være lige så sure og dømmende, hvis kommunen havde blæst på at kassen var blevet tom og i stedet bare oprettede et underskud. Vi kan nok alle sammen huske hvad der skete med Børne- og Skoleforvaltningen (tror jeg det hedder) og det kæmpe underskud denne forvaltning havde genereret, som følge af utilstrækkelige ressourcer... (man kaldte det for "rod", men vi ved bedre... gør vi...)

Jeg finder det udmærket, at Københavns Kommune melder klart ud. For medmindre de havde udbetalt for mange penge til hver den enkelte, i hvert fald i forhold til hvad man har krav på iflg. div. sats-normeringer - må alt dette kun betyde, at det reelle behov er større end de midler staten har bestemt sig for at bruge på opgaverne.

Der er ikke anden måde man kan gøre samfundet og det regerende stads opmærksomme på, at kassen er tom, når den ER tom.

Sidst redigeret af Metro; 21-10-2007 kl. 12:09. Årsag: rettet stavefejl
  Besvar med citat