Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2011, 09:09   #48
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
hej alle!
En hæslig weekend, fyldt med spekulationer over fremtiden, er nu slut. Jeg får ikke sovet, spiser ikke og er ikke fem flade værd overfor min kone og børn
Jeg er jo som sagt sendt i aktivering, men har meldt mig syg siden i onsdags, da jeg ikke kan se hvad f***** meningen er med det hér!

Min sagsbehandler får idag fuldmagt til at kontakte chefen for sygedagpengeafdelingen for at høre mht. at han konkluderer , at jeg ikke bør sendes i arbejdsprøvning før behandling på smerteklinik - en behandling der jo ikk kommer til at ske og en behanding, psykiater havde konkluderet højst kunne give lidt øget livskvalitet.

MEN - på onsdag skal jeg til møde med en virksomhed med henblik på virksomhedspraktik

Jeg synes det virker grotesk i og med sygedagpenge afdelingen HAR skrevet at de ikke ville sende mig ud i en ny praktik da det ikke ville vise et andet billede pga smerterne.
Men nu gør sagsbehandler i kotanthjælpsafdelingen det. OG da jeg spurgte om jeg så skulle ud i praktik og fortsætte i aktivering kunne hun ikke tage stilling til det førend hun havde snakket med chefen for sygedagpenge afdelingen.

Så hvad gør jeg nu?? Jeg magter på ingen måde at komme i virksomhedspraktik igen - min psyke er ikke verdens stærkeste og jeg har brug for afklaring.

Hvad skal jeg gøre?
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat