Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2011, 19:28   #7
Spunk
Føler sig hjemme på K10
 
Spunks avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: Varde kommune
Alder: 42
Indlæg: 49
Styrke: 15
Spunk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Kære Spunk!

Også Glædelig Jul & Godt Nytår til dig og familien!

Godt at der sker noget i din sag og endnu bedre, at du trods vanskelige vilkår forstår at focusere på julehygge :-)
Mange tak Håber du har haft en god jul, og et godt nytår, også?

Jeg er startet i forløb hos fys.. Fy føj da..

Indtil videre, foruden nogle MEGET dybe myoser, som det vil tage en evighed at fjerne, så foreligger der en meget kraftig mistanke om at mine ene nakkehvirvel er smadret. Enten er det en diskusprolabs, eller også er der slået noget af den. Så på nuværende tidspunkt vil hun ikke røre den med en ildtang..

Jeg er dog nødt til at se tiden an lidt endnu, for det er som sagt "blot" en mistanke. Der skal løsnes op omkring den, før man kan sige om det er nødvendigt med en henvisning til scanning eller røngten.

Det er en smule deprimerende, men jeg vidste godt der var noget galt med den. Det har været galt lige så længe jeg kan huske.
Spørgsmålet er lidt, om der kan gøres noget ved det, hvis det viser sig at være noget "alvorligt". For det er en MEGET gammel skade, mindst 12 år gammel.

Oveni det, er jeg selvfølgelig begyndt at bøvle med mine hænder. Ret meget. Det er bare så skide hyggeligt at være mig

Ham psykiateren, kommer d. 31/1, så det er jo snart. Er ret spændt på det.

Har den anden dag fået brev om at jeg skal møde til "Jobsamtale i mit individuelle kontaktforløb" på Jobcenteret d. 16/2.
Endnu en stressfaktor, for hvad går det lige ud på?
Er det mon for at følge op på psykiaterens afgørelse?
Eller vil de mon kaste mig i aktivering? Så går jeg sg ned med flaget, det kan jeg da slet ikke magte lige nu, synes jeg er presset/stresset nok i forvejen pt
__________________
fra Spunk, Førtidspensionist pr. 1/8-11, efter 11 år i systemet.
Spunk er ikke logget ind   Besvar med citat