Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2011, 10:57   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Marjen Se meddelelser
Glemte at skrive, at jeg jo fortsat får min fulde løn, er først uden job pr.1.3.2011. Kommunen har refunderet min løn til min arbejdsplads (som iøvrigt er samme kommune) efter gældende regler siden midten af september.


LK:
Hans konklusion lyder:Tilstanden skønnes i stationær fase med varige skånehensyn. Funktionsevne skønnes ikke reduceret i væsentlig grad når blot pt respekterer de anførte skånehensyn.
Hej Marjen,

Godt du har din fagforening med. Det er korrekt at sygedagpenge udbetales til din arbejdsgiver sålænge du får løn herfra og er sygemeldt. Du skal dog huske på at sygedagpenge perioden på max 52 uger beregnes fra du er sygemeldt. Det vil vel så sige at du har været sygemeldt i ca. 24 uger nu, er det korrekt ?

Jeg forstår slet ikke at din sagsbehandler ikke tager højde for lægekonsulentens udtalelse indtil videre, men "kun" forholder sig til den kommende psykolog udtalelse ? Det plejer at være den anden vej rundt, altså at lægekonsulenten bare siger go for at lukke for sdp. såvidt jeg har erfaret.

Jeg syntes virkelig at I bør pointere lkéns udtalelser overfor din sagsbehandler, således at du altså ikke bare kan "smides" på det ordinære arbejdsmarked eller uddannelses område om 4 uger. Hvad siger din fagforening ? Forstår at de evt. vil vente med at komme med argumenter indtil psykologen har talt, men på den anden side bør der kommenteres på hendes holdning mod evt. revalidering allerede nu. Så må hun henvise til §§§ omkring "opstramning", sygedagpengeloven siger altså noget andet pt.

Har I fået er referat af mødet igår, alternativt er det nok godt at få det lavet evt. af bisidderen fra din fagforening.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat