Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2011, 19:04   #183
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Lotte 68.



Jeg tror, det faktisk ikke pga. af deres projektbeskrivelse. I deres øjne kunne du jo godt lide af både rygproblemer og sygdomsangst.

Jeg ved ikke om Mariane Borritz og Liaison har et direkte samarbejde. Men det er jo en kendt sag, at læger henviser til kollegaer, som de mener de har et godt samarbejde med. Og hvis man googler på både hendes navn og Liasison kan man finde fra 2006 og 2010 finde sammenhænge mel. symposion og forksning for disse.

Jeg læste i deres projektbeskrivelse side 3, at de ikke har behandlinger udviklet til min patientgruppe.

Hvorfor skulle Liaison dog mene jeg lider af sygdomsangst?
Det er jo kun Marianne Borrtitz der mener det.
Jeg har jo klart på min optagelse af undersøgelsen bl.a. følgende.
"Jeg ventede med at sygemelde mig i over 3 år, indtil mine smerter blev kraftigt forværret. Der skal nemlig rigtig meget til før jeg sygemelder mig eller før jeg går til læge. Jeg har altid været meget stærk og forsøgt at klare mig og følge mine mål, og vil helst ikke lade fysiske smerter komme i vejen for det.
Jeg håbede og forsøgte ved træning osv. at jeg ville blive rask igen.
Desværre viste det sig at jeg har en alvorlig nakkeskade og at jeg derfor har fået at vide jeg skal passe meget på ikke at overbelaste nakken, da jeg i værste fald kan blive lam af det. dette har fire læger sagt, plus min fys.
Jeg passer på (efter råd fra eksperter)ikke unødigt at belaste nakken, og håber der en dag kommer en operation der kan operere min nakke uden for stor risiko og som også kan reparere nerveskader, afklemte nerver, det er i hvert fald mit håb."

Jeg sagde også at jeg overhovedet ikke gik rundt til hverdag og var bange for at blive lam, men at jeg selvfølgelig tog lægernes og min fys. advarsler om ikke at tage en masse smertestillende og derefter belaste min nakke alvorligt, for det kan være farligt da jeg så ikke jeg kan mærke om jeg overbelaster nakken.

Jeg kan ikke på nogen måde se noget i ovenstående, der skulle kunne give anledning overhovedet til, at Marianne Borritz skulle diagnostisere mig som hypokonder.

Sidst redigeret af Lotte68; 01-01-2011 kl. 19:08.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat