Se enkelt indlæg
Gammel 19-12-2010, 17:26   #33
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sibt Se meddelelser
Hvordan skal en ledig finde et reelt job, når man har ledige nok der skal aktiveres "gratis" ? - er bjørneklosbekæmpelse et reelt job, så der skal naturligvis betales en reel løn for reelt arbejde. Man kan ansætte folk, til overenskomstmæssigt løn så der spares på understøttelse og KH.

Bare at sende folk ud, i aktivering, og fylde hullerne i det offentlige, når nu der fyres i bunkevis - er simpelt svineri. Men der spares selvfølgelig på lønomkostningerne, når man alligevel bare kan aktivere (for en lav ydelse) og få arbejdet gjort for det halve (deromkring)

Flot gjort, man fyrer i bunkevis - og bagefter sender man alligevel folk i "aktivering" - for at fylde de tomme huller op.

Så langt er vi enig, men så ophøre enigheden osse.
Og hvorfor skal fleksjobbere gå "fri" - de kan vel bekæmpe bjørneklo 10 timer pr. uge, for deres ledighedsydelse nu man også aktiverer fleksjobbere, hvis almindelige ledige skal i 37 timer og bjørneklosbekæmpelse er så vigtigt. (Forøvrig kan man bruge geder, der glade og fro, kan bekæmpe bjørneklo effektivt)

Er arbejdet reelt nok, så skal alle helt naturligt have en reel løn. Alt det aktiveringscirkus for lave ydelser, er kun kassetænkning og **** fanden har skabt i vrede.

Og vi har ikke engang set toppen endnu, bare vent til de nye dagpengeregler slår igennem for alvor.
INGEN, som ikke har forstand på en BJØRNEKLO, skal ud at bekæmpe dem, de er giftig som bare fanden.

Min søn rørte engang ved sådan en, han har vel været 5-6 år, og kors hvor han kom til at se ud, blære over alt, han lignede noget der var løgn, og han havde det ganske forfærdiglig, feber opkast,.
Så hvis de ville sende mig ud i det cirkus, så blev det med tvang, jeg skulle bæres der ud.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat