Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2010, 19:31   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jep, det er da klart at ryggen skal bruges, eller rettere de muskler der holde ryggen oppe!

-Men da vi alle er forskellige og alle har forskellige grader af rygskader, ja, så vil det jo ALTID være individuelt hvordan man skal styrke -og ja, netop styrke IKKE helbrede

Hm, her i huset er det desværre sådan at "elastikken" ER sprunget og lige meget hvor meget vi "hiver" i denne, ja, så bliver den kun længere, den bliver ikke lavet igen, suk.

Hr CH bestilte hvidbog er en gang propaganda og har overhovedet intet med menneskesyn eller andet at gøre(kan ærlig talt ikke tage den seriøs-min mening.)

Ps; engel, min mand burde ej heller ikke kunne gå, det meste af ryggraden er faldet sammen/smuldret slidt væk, men han har det som brumbassen og KUN i kraft af hans enormt gode fysik(sikkert gr hans tidligere arbejde) er han heldig at have sine muskler i behold.

Og at ryggen er faldet sammen betyder at han dagligt færdes med bogstaveligt talt førligheden i spil, da jo selve nerverne konsekvent kommer i klemme = lammelser.

Indtil videre er det heldigvis kun det ene ben der er ramt, dvs der er INGEN forbindelser til noget som helst = det ville være lettere for folk at forstå, hvis han havde et træben, for det er reelt det han har.
Men når nerverne så også bliver klemt til det andet ja, så har han sg et seriøst problem!

Som den seneste ekspert udtalte: var du en hund var du blevet skudt! (gudskelov han kun er meneske ikk´ )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 15-12-2010 kl. 19:40.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat