Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2010, 17:07   #15
Katharina
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2010
Indlæg: 839
Styrke: 14
Katharina er rigtig godt på vej
Hej Hygeria!


Citat:
Oprindeligt indsendt af Hygeria Se meddelelser
Jeg har endelig igår fået "taget mig sammen" til at få skrevet de ting ned, som jeg ikke er tilfreds med, nu skal jeg så bare ha sat det hele sammen til et brev. Det endte med at fylde 5 a4 sider (håndskrevent) Jeg ved ikke om det er for meget, og om jeg skal tage det aller aller vigtigste ud og skrive i brevet?? Men tror det bliver svært, da jeg synes det hele er relevant at have med...

Godt! Selvfølgelig er det svært! Men nu har du dannet overblik!

Prøv at korte ned til punktform - så du koncentrerer dig om at få formidlet vigtig essens og overblik i dit budskab til udenforstående.

Det er mit bedste råd!


HDP har ikke budt ind på min sag, sådan som jeg forstår det. Lægekonsulenten havde anbefalet ham og en anden, som han syntes kommunen skulle sende mig hen til og få en udtalelse, og det blev så desværre HDP.

Sort uheld!

Men kender du det, jeg havde sådan en følelse af lige fra starten af, at han ikke rigtig brød sig om mig...er svært at forklare, var bare en fornemmelse jeg havde.

Det er vigtigt at mærke - og acceptere som tegn på sammenhæng, hvor vi føler os dårligt tilpas - og ikke skal være - uden bisidder - som støtte og vidne!

Da jeg bl.a. fortalte ham, at jeg havde svært ved at stole på speciallæger, fordi jeg bare igennem hele min sag havde oplevet, at de endte med at skrive ting i deres udtalelser som jeg ikke havde sagt,

Din ærlighed skulle mødes klinisk forstående - ikke som personlig modangrebssituation - det er uprofessionelt for en psykiater - giver utryghed med oplevelse af personlig impertinens hos professionel: - havde han den frækhed og sige, "om jeg havde tænkt på, at det nok var mig der var noget galt med". Tak for kaffe...og han kalder sig psykiater...for tramp da lige på en der allerede ligger ned!!!!



Jeg ville rigtig gerne ønske mig en udtalelse i julegave, jeg ville så kun kunne gøre det hos mine forældre, og de kæmper selv med at kunne betale regningerne pga mistet arbejde, så det er ikke bare sådan lige til.

OK! Måske kan praktiserende læge hjælpe med kontakt med en god psykolog, hvis du ikke allerede har kontakt med en psykolog - og videre også med kontakt med en god psykiater - lidt hurtigt!

Men jeg vil prøve at undersøge det nærmere imorgen....mit problem er bare, at jeg har RIGTIG svært ved at gøre en helt masse, det bliver simpelthen for uoverskueligt for mig, har minus energi til nogen ting.
Men må jo prøve at gøre hvad jeg kan.

Ja! Har du kontakt med psykolog - så bearbejd situation hos psykolog - og få ny energi og handlekraft igen!
Held og lykke!

Sidst redigeret af Katharina; 12-12-2010 kl. 17:14.
Katharina er ikke logget ind   Besvar med citat