Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2010, 12:26   #9
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Tak for respons, MTVRV1!

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Jeg ankede ikke mit afslag på min §17
-kommunens afslag?-
for kommunen havde netop ikke oplyst hvad de synes der manglede rent lægefagligt, derfor søgte jeg pension -men du har jo netop søgt en § 17, så var kommunen tvunget til at oplyse hvad de synes der manglede
hvade været i arbejdsprøvning og lægepapir
men lægekonsulentet forstod ikke helt min sygdom(sjælden)
men skrev først om hvad han synes der manglede lige inde afgørelse af pensions sagen
i det afslag du har fået burde der jo står hvad der mangler jeg er færdig om cirka 3 måneder med de oplysninger som manglede i mit afslag
ja ventetid på læger har været et stort problem i min sag

så det er vil bare og gå til læger og få en udtagelse om det som mangler og måske en arbejdsprøvning til.
dog er jeg helt uforstående over der ikke er sket noget som helst i 4 år -der er sådan set ikke sket meget i 10 år, bortset fra egen læges initiativ til arbejdsprøvning og efterfølgende tilkendelse af flex-
samt hvad har du lavet i de 4 år der er gået, du har vel ikke været i arbejde -er sygemeldt og kan med nød og næppe tage vare på mig selv pga rygtilbagefald op til 4 gange årligt samt ledproblematik-
kommunen har jo pligt til at revudere din sag og der kunne en arbejdsprøvning måske være en en mulighed -de sylter, reagerer ikke på henvendelser, som beskrevet i Min forhistorie; analogt til Lotte68's forløb-
har da selv været til møde på kommunen og nu snakker de om en §18, når det sidste kommer på plads
godt være jeg skal i arbejdsprøvning en gang til, det er de velkomimen til når alt lægefagligt er på plads
men resultatet bliver det samme eller sikkert dårligere end den første jeg var i
-arbejdsprøvning ultimo 2010 er annuleret, da man ikke vil imødekomme skånebehovsdelkrav = liggemulighed.
BAN har åbenbart vurderet ud fra det som ligger i din sag, ikke er grundlag for at rejse en pensionsag
det kan være pågrund af de timer der står i forbindelse med flex og der ikke har været en ny arbejdsprøvning eller speciallægeerklæringer
siden du er tilkendt flexjob -der er ny GH og nye speciallægeerklæringer, som jeg kommer ind på senere-
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat