Se enkelt indlæg
Gammel 23-11-2010, 09:41   #1
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
Først den ene vej så den anden vej

Hej.
Har tidligere den 27/10 skrevet en tråd omkring min sagsbeh. snak med bag temaet omkring om en revalidering til udd.

Nu er sagen bare den at man ikke vil bevillige mig denne uddannelse, men at jeg er omfattet af revalideringsbestemmelserne, og hvis der ikke kan laves en realistisk plan vil min sygdp ikke blive forlænget.
Har besked på at hvis der ikke er mulighed for at lave en realistisk revalideringsplan inden 1 mdr så kan jeg søge om kontanthj. (som jeg ikke kan få)

Er det normalt det er en selv der skal finde og lægge op til en reva plan, (altså selv komme med alt) er det normalt at Kommunen ikke bidrager med nogen som helst hjælp/input via jobkonsulent eller lign. Det eneste jeg har fået det sidste 1 år er breve om ny samtale, hvor jeg så får oplyst at jeg mister min dagp såfremt der ikke laves en realistisk plan.

Alt hvad jeg er kommet med af forslag er indtil dato blevet afvist.

Jeg opfordres til at tænke i virksomhedsrevalidering, (træning,opkvalifisering) hvad lægger og mener man med do.

Er der nogen der evt. kunne oplyse nr. til en proff. der kan hjælpe, selvfølgelig mod betaling.

Mit alternativ er at rask melde mig til dagp. går så udfra at man vil tage hensyn til det nævnte skåne hensyn jeg skal have. Ved godt det er en skidt vej,og jeg kan ikke magte det i længden, men som mange andre kan ikke leve uden lidt økonomisk "hjælp".

Hvis man har modtaget sygedp i 2 år er det så slut er kan de forlænges.

Træt og ked af at der ikke sker noget positivt, vil jo gerne og har forsøgt at være positiv, men det er snart slut / opbrugt.
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat