Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2010, 14:04   #18
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
min tekst kom ikke op...... Men det vigtigste er:

Er glad for der findes et forum som her, hvor der nogen som giver sig tid til at hjælpe andre.

Til POPiae og LUM,

Vil kontakte forskellige instanser for klagevejledning, og om ikke andet så klage udfra man kan. Så må kommunen jo uddybe hvorfor jeg ikke kan.

Tror jeg vil lave kronologisk tidslinie med afgørelser, tiltag og begrundelser. Også sammenholde egne oplysninger med opfølgningsplanen.
Det kræver mod og overblik hvis jeg skal kunne bruge kommunens egne begrundelser som argument for at de ikke har levet op til retssikkerheden fordi grundlaget for deres afgørelser ikke iorden.

For nogen af deres begrundelser er modsat rettede.

Man kan simpelthen ikke på en gang have begrænsninger i arbejdsevnen der foranlediger til revalidering bedømt udfra arbejdsevnemetoden som lovgrundlag. Så remonteres beslutningen til at jeg ikke er revalideringsberettiget. På samme metode og lovgrundlag. Dernæst afslag på flex for nu mener kommunen ikke arbejdsevnen er belyst godt nok og alle ressourcer og muligheder ift revalidering er ikke udtømt. Også efter samme metode og lovgrundlag.

Alle 3 afgørelser hviler på samme rp og eneste nye oplysninger er min klageskrivelse.

Jeg mener kommunen har et stort forklaringsproblem og jeg derfor med rette kan være i tvivl om min retssikkerhed er overholdt.

Som jeg forstår det er arbejdsevnemetoden med udarbejdelse af rp og deraf følgende tiltag som aftaler om virksomhedspraktik, tilbud om kursus, jobplan omfattet af loven som værende garantiforskrifter.
Så finder jeg det ikke hensigtsmæssigt at kommunen dels underkender deres egne tiltag for at støtte mig i at blive i stand til selvforsørgelse ved at begrunde
-deres arbejdsprøvnings tilbud ikke belyste arbejdsevnen
-at revaliderings mulighederne ikke er udtømte

Så må jeg konkludere at enten har kvaliteten af kommunens foranstaltninger ifm med min sygedagpenge sag ikke levet op til lovens bestemmelser eller selve udøvelsen af arbejdsevnemetoden som redskab i sagsbehandlingen ikke været fyldestgørende.

Jeg tænkte om jeg kunne formulere noget i den stil og lægge ved sygedagpenge sagen og så henvise/vedlægge afslag på flex og begrundelsen om standsning af reva.
Og tillige jobplanen og mailsvaret om afvist klagemulighed over jobplanen.

Hvad synes i?
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat