Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2010, 16:47   #1
Betina1953
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2010
Indlæg: 85
Styrke: 15
Betina1953 er ny på vejen
Kommunen anker sagen

Hej allesammmen

Siden sidst hvor min samlever ankede hans sygedagpengesag har vi i dag modtaget brev fra kommunen, hvor de sender sagen videre til Beskæftigelsesankenævnet. Vi brugte forskellige paragraffer, vi har ventet 15 dage på dette svar. Bla. den med at hans sagsbehandler kunne udsætte hans sag op til en måned, skriver kommunen, at de mangler datoer for operationerne.
Min samlever skal opereres i skulderen i morgen og Skejby Sygehus venter på ham til yderligere undersøgelser med kontraststof den 8.dec. han var der den 1.nov.
Det er 10 dage siden, jeg kom hjem fra Vejle Sygehus med et nyt bryst,hvilket er pragtfuldt. Indlagt i 9 dage grundet en infektion i mundhulen, jeg måtte på 5.dagen efter operationen forbi en tandlæge i Vejle med 3 dræn inde under frakken. En tur på 45 min. i tandlægestolen trods det jeg havde været hos tandlægen i min egen by 14 dage før. en flink tandlæge, skulle ikke betale regningen selv. taxa frem og tilbage, heller ikke på min regning. Dejligt. derefter 12X pencilin i drop. Alt dette er overstået og har i dag været til kontrol på sygehuset, alt var fint.

Hej Betina
Betina1953 er ikke logget ind   Besvar med citat