Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 12:06   #12
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
I ressourceprofilen læser jeg osse følgende under ressourcer:

at det vurderes som en ressource, at jeg "ingen problemer har med at sige fra overfor en arbejdsopgave, hvis jeg har afprøvet den og indser at jeg ikke kan klare den."

MEN under ressourceudvikling, skriver de blandt andet, at "på trods af de mange ressourcer -
(herunder uddannelser, som jeg jo grundet slidgigt, arbejdsulykke osv. ikke kan bruge længere - men det står der så ikke lige)

- anses det ikke at være en mulighed for at udvikle disse, da jeg ikke selv har troen på at kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked".

Jeg synes det er en selvmodsigelse. Det er en ressource at jeg ikke har problemer med at sige fra overfor arbejdsopgaver, som jeg har afprøvet og indser at jeg ikke kan klare.

Men SAMTIDIG en barriere at jeg ikke tror på at jeg kan vende tilbage på arbejdsmarkedet.

JAMEN - årsagen til at jeg ikke tror på at jeg kan vende tilbage på arbejdsmarkedet, er jo NETOP, at jeg har været i arbejdsprøvningen og virkeligt forsøgt at yde hvad jeg kunne;

men at jeg herefter har indset, at jeg ikke kan klare arbejdsopgaven, hvorfor jeg siger fra.

Denne evne til at sige fra har de lige vurderet som en ressource, men nu bruges den så modsat - som en barriere!

Det er da en selvmodsigelse - er det ikke??
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat