Emner: Ansøgning...
Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2010, 17:29   #2
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Hejsa og tillykke med godkendelsen til fleksjob :-)

Jeg er selv ledig fleksjobber og jeg sender af og til nogle uopfordrede ansøgninger ud og jeg skriver noget i denne her retning:

Ansøgnin om fleksjob og evt. virksomhedspraktik.

Jeg tillader mig herved uopfordret at søge om ansættelse i fleksjob på jeres virksomhed.

Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er at jeg meget gerne vil arbejde i en interessant virksomhed med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.
Jeg er en Blæksprutte med situationsfornemmelse og skriftlig kommunikation er min favoritdiciplin.

I 2006 blev jeg visiteret til et fleksjob og efterfølgende har jeg været i praktik/arbejdsprøvning på xxxxx kontor.

Mine helbredsproblemer i form af dårlig ryg gør, at jeg ikke kan arbejde på fuld tid og være 100% effektiv.

At være berettiget til et fleksjob betyder, at min arbejdsgiver vil kunne få tilskud til udbetaling af løn.

Tilskudsgraden vil enten være ½ eller 2/3. Hvilket tilskud der kan blive tale om, kan fastsættes via en periode i virsomhedspraktik. Den periode, hvor der er tale om praktik, vil der ikke være udgifter forbundet med ansættelse.

Efter praktikken, kan der tages stilling til muligheden for ansættelse.

M.V.H. m.m. og så har jeg selvfølgelig sendt mit CV med som bilag :-)

Måske kan du bruge lidt af det som jeg har skrevet? ellers kommer der nok andre og giver deres besyv med :-)

God fornøjelse med jobsøgningen.

V.h. Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat