Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2010, 08:48   #9
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg tænker; hvor er RP´en henne?? der i bør de skånehensyn jo altså være skrevet ned, ikke sandt, så derfor ville jeg

Citat:
Til (den person der nu skal have det)

Jeg vil i forbindelse med min arbejdsprøvning/aktivering (dato tid og sted) tillade mig at gøre opmærksom på mine skånehensyn som er (skriv dine skånehensyn Gerne i punktform neden under hinanden, det gør dem mere synlige)

Er disse, eller nogen af disse, skånehensyn ikke indført i min ressourceprofil, skal jeg her med anmode om, at dette bliver gjort, inden arbejdsprøvnings start, og ressourceprofilen, naturligvis fremsendes til fornyet godkendelse.
(jeg regner med du selv har RP´en liggende, så du kan tjekke om alle hensynene er indført der i)

Jeg skal derfor gøre opmærksom på at jeg naturligvis forventer at mine skånehensyn er oplyst til praktik stedet samt at de er nedskrevet i kontrakten mellem mig og kommunen og stedet ..

I tilfælde af forværring af mit helbred pga manglende hensyntagen til mine skånehensyn, skal jeg anmode om at få på skrift, hvem der så er erstatningsansvarlig

MVH
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat