Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2010, 22:01   #105
MineBørnsMor
Hvor skulle jeg ellers være
 
MineBørnsMors avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2009
Indlæg: 197
Styrke: 16
MineBørnsMor er ny på vejen
Nå, men lige lidt opdateringer herfra:

Jeg har idag haft besøg af den psykolog, der skrev det notat efter mødet med helbredsteamet. Og jeg kan faktisk ikke helt finde ud af hvor hun står henne af. Om hun er på min side, eller på systemets. Hun virkede ikke så skarp og flere gange sagde hun 'men det står der ikke noget om' og så kunne jeg heldigvis fortælle at det gjorde der, og så måtte hun jo sige...nå ja...

Nå, vi vævede længe om det mindfullnes og hun snakkede om at mindfulness jo selvfølgelig ikke skulle stå alene og at det jo skulle stå sammen med noget psykologiforløb osv. Men der er jeg noget i tvivl om hvad hun må 'beordre' mig ud i, fordi der jo står i min RP at min sag ER lægeligt set velbelyst. Og at eneste mangleden behandlingsmulighed er mindfulness.

Så begyndte hun at snakke om at hun gerne vil lave en 'undersøgelse' af mig til at kunne lave sin vurdering ud fra. Det ved jeg heller ikke om det er efter reglerne når nu det er lægelig set veldokumenteret? Men det drejede sig om mødet i dag, og et spørgeskema og så en snak i næste uge for at kunne følge op på skemaet. Det er sådan set ok...men hvis hun skriver noget nyt negativt, så må jeg jo holde hende op på at hun ikke skal igangsætte en masse nyt...?

Men hun sagde dog at hun gerne ville slette nogle af de ting jeg var i mod, herunder det med at behandlingen skulle vare minimum 1 år. og jeg havde måske lidt en fornemmelse at hun faktisk forstod mig bedre efter snakken idag...men måske er det bare en fascade af at nikke på de rigtige tidspunkter, og at hun stadig tænker sit eget?

Jeg forsøgte at forklare hende at jeg havde min egen opfattelse af hvor jeg står og at det er varigt, og at den udbrændthed, der står som en af mine diagnoser gerne måtte være kronisk udbrændthed. Jeg fornemmer lidt at hun ville følge lidt op på de ting, men nu må vi se.

Og derudover så jeg slet ikke finde ud af hvor meget hun egentlig tæller. Hun er en del af det helbredsteam der er tilknyttet det arbejdsmarkedescenter hvor jeg var sendt i arbejde.

Ja, jeg ved faktisk ikke lige hvor jeg står med noget af alt det.

I morgen skal jeg lige kontakte min fagforeningsmand og så kommunen angående det der ydelsesnoget...!
MineBørnsMor er ikke logget ind   Besvar med citat