Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2010, 11:23   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja og lige i Etiopiensagen er det mandens overlevelsesgen der er ekstremt stærkt, for kvinderne synes at have mistet den totalt. For nogle år siden var der et dokumentarprogram hvor kvinderne nærmest var desperate fordi mændende krævede sex under de ekstreme forhold og fordi kvinderne var angste for at blive gravide og iøvrigt slet ikke kunne tænke på sex.
Så det gamle ordsprog om, at mændende ofte tænker med det forkerte hoved synes at holde pænt meget stik
Men der var da heldigvis også mænd der tænkte fremtid og derfor lod kvinderne være pga den frygtelige situation.
Så i alle kulturer må der åbenbart være kloge....og mindre kloge, og direkte ansvarsløse.

Det giver jo heller ikke mening at overlevelsesgenet tager over, når de VED 110% at barnet vil dø inden de fylder 2 år pga hungersnød, og at et barn ekstra kan tage føden fra de andre børn, som også dør. Samtidig med, at de VED de udsætter den gravide kone for død - for der er ekstremt mange der dør under svangerskabet da kroppen jo slet ikke er gearet til den slags. Naturens måde at sige,, nu er det nok''.

Sex i ulandende handler heller ikke om kærlighed og nærvær, det handler ret ofte bare om forplantning og det synes ret ofte at være tilfældet, at det kun er manden der får noget ud af det dén fornøjelse, hvorfor de da også har mange koner til stor glæde for kvinderne, som så ikke får 'besøg' så ofte af manden fordi han først skal gå sin runde inden han vender tilbage.

I min optik er det mere sådan nogle kvinder og børn vi skal have til landet, men det har jo ikke råd til at tage turen til Danmark, og de har heller ikke mulighed for at sende deres børn uledsagde til andre lande - derfor føler jeg mest med de mennesker som virkelig er fanget.

Og min generelle holdning er og bliver, at flygtningelejre ikke virker. Det ligner jo Horserød til forveksling - fængsler.
Disse mennesker burde have almindelige forhold, alm lejligheder og langt hurtigere sagsbehandling. Hvad man så gør med alle dem der har fået afslag på asyl og som nægter at tage hjem, kan jeg så ikke lige regne ud...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat