Se enkelt indlæg
Gammel 22-09-2010, 08:35   #1
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Jeg håber håber håber...

Pyyha, Jeg føler mig meget lettere omkring hele min krop. Jeg bliver indstillet til pension uden arbejdsprøvning.

Jeg blev syg med fødselsdepression for 25 år siden og blev aldrig rask igen. Det blev fatalt med hjerneskade at gå med ubehandlet svær depression og angst. Jeg kom 20 uger i gruppeterapi på Stolpegården. Muligt det hjælper nogle, men jeg hader det sted. Jeg fik det kun værre og blev indlagt på Bispebjerg bagefter.

Jeg kan ikke holde rent og rydde op i mit hjem og den personlige hygiejne kniber det også med.

Når jeg er presset ligger jeg bare i min seng, som jeg har gjort, da man ville sende mig i arb.prøvning. Jeg er helt panikslagen. Tre gange kunne jeg ikke møde op.

I mandags var jeg til møde med sagsbehandler og hende fra reva. Jeg var på stesolid for overhovedet at turde møde op.

Igennem de 25 år hed det i 1986 angsneurose og reaktiv depression. I 2007 middelsvær depression. I 2010 ængsteligt (evasiv) personlighedsforstyrrelse, kronisk stresbelastning (neurestenia), bipolar type 2 og borderline personlighedsforstyrrelse.

Nu kontakter sagsbehandleren min psykiater, jeg tror han støtter mig i pensionsansøgningen, det håber jeg.

Men jeg er ikke naiv, så jeg er udemærket klar over, at jeg meget nemt kan få afslag, fordi jeg ikke har været i arbejdsprøvning - men så tager jeg den derfra.

Kh Lærke
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat