Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2010, 11:57   #9
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Da jeg kom i arbejdsprøvning fik jeg ændret mødetiderne så det passede med aflevering af den lille. Vi har ingen at trække på, som kan tage over og aflevere eller hente og jeg oplevede det slet ikke som noget problem.

Der er intet til hinder for at du spørger pænt om det kan lade sig gøre at ændre tiderne, så det passer bedre ind i jeres dagligdag. F.eks. med aflevering og hentning af børn.

Jeg kender flere som har fået ændret mødetider fordi det passede bedre med netop aflevering og hentning af børn, så det kan lade sig gøre.

Men selvfølgelig skal det også være rimeligt, set fra deres side. Det afhænger helt af hvor mange timer du skal være afsted. Drejer det sig om at rykke mødetiden en halv eller hel time, så burde det ikke være det store problem *SS*

Min ældste datter har ingen børn, men har det bedst med at møde tidligt og det har ikke været det store problem indtil nu. Hvor der er lidt problemer lige nu, fordi de har brugt deres vikarkvote og tror at hun så bare kan gå ind og dække ind når de mangler, uden at tage hensyn til hende. Men her har hendes anden aktør meddelt at sådan fungerer det altså ikke og der skal tages fornødne hensyn til hende og hvordan hun har det bedst.

Så anden aktør kan også være en medspiller, hvis man er heldig at få en god af slagsen *SS*

KH
AM
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat