Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2010, 09:05   #27
de4aks
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 23
Styrke: 0
de4aks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tror samtlige førtidspensionister herinde kæmper en daglig kamp, både for at få det bedre, men også bare for at holde ud ikke at være rask. Nogen sidder i rullestol, andre er kan dårligt stå oprejst mere en få minutter af gangen, andre lever i et smerte******* dag ud og dag ind, andre er fejlopererede osv.
Så dine spydigheder eller små dumsmarte kommentarer sårer altså rigtig mange mennesker herinde, når du skriver at DU vil gøre dit bedste, modsat så mange andre.
Sådan nogle udtalelser er at ramme under bæltestedet....

Der er jo heldigvis INGEN der tvinger nogen til førtidspension. De fleste der har fået den tilkendt er glade for den, fordi de er så syge, at de har brug for hver en time på dagen til at sunde sig i og leve med deres sygdomme i.

At du ikke har det sådan, er jo fint for dig, og du kan til hver en tid gå op og få den annuleret eller sat i bero, så du kan lave alt det du drømmer om, eller håber på du vil kunne.
Men det er ikke fair game at dadle andre indirekte for, at de ikke har det på samme måde. MANGE herinde vil ALDRIG få det bedre, faktisk kun værre! Så det der du skriver med, at man går i stå uden håb og uden mål i livet, må stå på din egen regning.
Er man syg er målene måske bare nogle andre, så som at kunne leve med bare LIDT færre smerter, eller overleve næste jul eller næste runde fødselsdag. Herinde tager vi små skridt!

Du er 25 og fint du har drømme, men du skriver altså til en del mennesker der har været på arbejdsmarked i hele deres liv, og som nu er slidt op!
jeg siger heller ikke at i ikke har fortjent jeres førtidspension, kan jeg ikke udtale mig om når jeg ikke kender jer.. men det er de få der ødelægger det for de mange.. der er nogen førtidspensionister der bare lader stå til når de har fået deres førtidspension.. og det synes jeg er synd..
de4aks er ikke logget ind