Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2010, 21:50   #17
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SoLost Se meddelelser
Hvad mener du med, at du ikke ville komme så langt ?
Det er vidst noget med, at jeg nu er kommet "øverst i bunken", fordi der er gået så lang tid, uden der er sket noget i min sag. Tror jeg.
Har fået af vide af andre, at det nok er fordi hun vil sikre sig, at den går i gennem hos pension, at hun spørg dem, før hun indstiller mig. Lyder det fornuftigt nok?
Jeg syntes også at 3 måneder umiddelbart lyder af lang tid, men jeg ved ikke hvor meget arbejde der ligger bag en RP.
Men siger loven, at sagsbehandler må bruge 3 mdr. ? Eller har man ret til kortere tid ?
Jeg mener, at jeg aldrig ville nå så langt som at sige "pension" til nogle af mine borgere, uden i det mindste først at være gået i gang med profilen.
Det er jo der, at man virkelig får overblikket...
Det kan godt være, at jeg først gør den helt færdig til sidst, men jeg har arbejdet med den ret løbende inden da.

Jeg synes det lyder fornuftigt, at hun lige vil sikre sig, at den går igennem, det er ret frustrerende at få et afslag grundet teknikaliteter!

Jeg ved ikke hvor lang tid, man som sådan har ret til ift. udfyldelse af en ressourceprofil. Men det hedder jo rimelig tid, og man kan sige, at 3 måneder måske kan være rimeligt, hvis man taler juni, juli, august, men derudover, så synes jeg nu, at max to måneder må være rigeligt. Ja, det er et mega redskab, og laver man den ordentligt, så kan det faktisk godt tage en hel arbejdsdag at lave den! (Hvilket er grunden til, at sagsbehandlere ofte sætter administrative dage af i kalenderen til lige nøjagtig den slags).
Men det skulle nu kunne lade sig gøre at blive færdig indenfor 1-2 måneder, hvis alle tingene ligger der...
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat