Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2010, 21:04   #12
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Andersine85..hm..

Det du har skrevet her.. skal det forståes sådan, at når min nye socialrådgiver siger, at nye afgørelser siger at hvis ikke jeg kan komme op og arbejde fuld tid mere, tja.. så må jeg bare nøjes med at arbejde deltid..

og så glemmer vi lige at jeg har en arbejdsskade + div følger.. og at jeg tidligere jobbede 37+ timer.

mener du at jeg som jeg selvfølgelig forventer. at jeg har ret til 37 timers forsørgelse uanset..?
Mja, ikke helt.

Der regnes i hvert fald "kun" med 37 timer, om man har arbejdet mere, er sådan set ens eget "problem".

Ift. de 37 timer som øverste grænse, så er det sådan, at man har krav på at blive afprøvet ift. det timetal/37 timer, som man blev sygemeldt fra.

Men men men...

Hvis du nu kan arbejde 100 procent 25 timer om ugen, jamen så er din arbejdsevne ikke nedsat med minimum 50 procent, og derfor er du ikke berettiget til fleksjob - og ja, så er det desværre rigtigt hvad din sagsbehandler siger, så må du indrette din livsstil efter en indkomst på et deltidsjob! Uanset arbejdsskade mv.
(Og vil gerne lige understrege, at jeg personligt ikke er for den ordning, det er bare reglerne som de er nu...)
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat