Se enkelt indlæg
Gammel 03-09-2010, 08:08   #9
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Anne-Mette,

Jeg vil da lige sige "Tillykke med forlængelsen af din datter sdp." Godt kæmpet og super at det lykkedes at nå dertil.

Nu starter du så en ny kamp, men at tolke hvad forlængelsen kan bruges til. Jeg er ikke meget ind i revalidering, men vil som Empowerment tolke forlængelses paragraffen, I er blevet tildelt, således at den skal effektueres udfra den hurtigste vej til arbejdsmarkedet.

Man kan så sige, at der vel ikke skal så meget uddannelse til ret mange job muligheder ??, men hvis jeg var dig ville jeg booke et møde med jeres sagsbehandler og få kortlagt hvorledes I bedst muligt kommer videre og hvad udsigterne til evt. revalidering er, såfremt du mener at dette vil være bedst for din datter !!??

Jeg ville også beholde samme sagsbehandler, for du kan ikke vide hvad der kommer og hvornår du vil få en ny sagsbehandler. Det virker endvidere som om du har fået hånd i hanke med den indeværende sagsbehandler og nu ved hun hvad du og din datter står får, så der kommer nok ikke så meget sylteri fra hendes vedkommende mere.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat