Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2010, 20:53   #6
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Hej Solen,

Du skal jo partshøres 14 dage før sdp. udløber. Partshøre betyder at de varsler at dine sdp udløber der og der og så er det så at du kan skrive tilbage hvis du er uenig heri.

Hvad er der sket medens du har været på sdp ? Har du været i arbejdsprøvning ? Er du udredt etc.? Du skriver at der er grundlag for forlængelse, forklar lige dette, så vi er "enige", den skal jo gerne videre til din sagsbehandler.

Sygedagpenge er en kortvarig ydelse og er man ikke vaks eller med på kommunens "noder", så ryger man med et snuptag, der for er det vigitigt at du har din argumentation for forlængelses muligheder i orden.

Kh. EE
Godt, så afventer jeg spændt en partshøring i løbet af et par uger.

Der er ikke sket frygtelige meget (udover 3 aktiv tilbud), hvilket skyldes problemer med en sagsbehandler. Ikke noget der har med mig at gøre, men jeg blev naturligvis berørt af det... Det står også i mine papirer at den manglende handling ikke har noget med mig at gøre, men skyldes andre forhold - lederen af teamet skrev dette ind i min journal, fordi jeg ifølge h_n ikke skal straffes pga. det skete. Det vil jeg bestemt forsøge at holde dem op på, hvis sygedagpengene ikke forlænges.
Jeg er derfor ikke blevet arbejdsprøvet i denne omgang og en generelhelbredsattest var 4 mdr. om at nå fra sagsbehandlerens bunke til lægekonsulenten...
Heldigvis har jeg skriftlig dokumentation for alle mine forgæves forsøg på at kontakte min tidligere sagsbehandler - og dokumenterne er vedlagt min sag.


Umiddelbart bør jeg, ifølge en sociallæge kunne forlænges, fordi der skal tages stilling til om det er fleksjob eller pension - jeg håber på fleks...
Lægepapirene er i orden, og der bliver lagt sidste hånd på sagen i disse dage. Jeg har fået bekræftet diagnosen - de oprindelige lægepapirer var for gamle. Tilstanden er vurderet til at være stationær og alle behandlingsmuligheder er udtømt + der er behov for skånehensyn, som ikke kan gives i et ordinært job.

Så som jeg ser det, så mangler jeg en ny arbejdsprøvning...eller et par stykker
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat