Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2010, 11:05   #1
nissepigen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2010
Indlæg: 7
Styrke: 0
nissepigen er ny på vejen
håber på råd..

hej.

er ny her og meget forvirret..

jeg har lunge problemer og det er en blivende sygdom, samt dårlig ryg. lægen mener at mit rygproblematik er kronisk..

har været i 5 arbejdsprøvninger hvor jeg kunne klare 15 ugentlig. en del sygedage ved siden af de 15 timer.( havde kun lunge sygdom)...

min læge har kontaktet min rådgiver og fortalt at jeg ikke kan klare et alm ordinært arbejde og ikke vil kunne klare et fultidsarbejde længere....

men alligevel vil min rådgiver sende mig ud i flere praktikker for det kunne jo være at der var et sted hvor alle mine skånehensyn kan tilgodeset og jeg kan magte mange flere timer mener rådgiveren....

hvad gør man egentlig her, når jeg har svært ved bare at være hjemme med mine sygdomme og smerter, og min læge gir mig ret... men det vil rådgiveren ikke høre på....

prøvede at søge flexjob inden min læge kontakede min rådgiver og fortalte om arbejdsforholdene... fik selvfølgelig afslag... det regnede jeg også med, men fik så en forklaring hvorfor... men det har min læge så forklaret rådgiveren nu...

skal man søge flex igen med de nye oplysninger eller......

hilsen den forvirret nissepige.....
nissepigen er ikke logget ind   Besvar med citat