Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2010, 00:19   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg kan ikke lige huske de forskellige tal, men så vidt jeg husker, kan det godt betale sig for kommunen, at holde dig på kh lidt endnu istedet for at give dig fp.

Den var jeg også selv igennem.

Jeg var i en arbejdsprøvning, hvor jeg blev behandlet som værende totalt fuld af løgn, til trods for en velbeskrevet reel ryglidelse, og jeg klarede 6-9 timer pr. uge og blev visiteret til fleks-job.

Jeg var helt nede i kulkælderen, indtil en gæv kvinde ) gjorde mig opmærksom på, at fleks er halvvejen til en fp. For når man bliver visiteret til fleks har de erkendt, at man har nogle ting i bagagen som gør, at man ikke kan klare sig på det ordinære arb.marked.

Kort efter min fleks-visitering blev jeg sendt til anden aktør, som skulle finde mig et fleks-job, hvilket ikke lykkedes.

Min konsulent fik overbevist kommunen om, at mine skånehensyn var ret omfattende, og tilbød at etablere en praktik.

Så ca. et år efter at jeg var blevet visiteret til fleks startede jeg i ny praktik/arb.prøvning, hvor jeg klarede 8 timer pr. uge, og blev tilkendt fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat